مرکز خرید فوم در تهران

شرکت کهن عایق  فعالیت خود را در زمینه تولید فوم عایق صوتی، فوم عایق حرارتی و پشم سنگ آغاز کرد. در طی سال‌ها تجربه این گروه صنعتی در زمینه تولید محصولات عایق صوتی راه حل های مهندسی شده و تضمینی جهت انجام پروژه های بزرگ تجاری، مسکونی و اداری ارائه شده است. در شرکت کهن عایق می توانید به صورت حضوری یا تلفنی از مشاوره های تخصصی بهره مند شوید. تیم حرفه ای کهن عایق در صورت رضایت محصولات مناسب عایق صوتی را در زمینه مورد نظرات به شما ارائه می دهند. و با همفکری می توانید بهترین عایق صوتی را برای محیط خرید کنید.

مرکز خرید فوم

کهن عایق مرکز خرید فوم در تهران است که به سراسر کشور ارسال دارد. زمانی که ثبت سفارش می کنید در اسرع وقت به شما تحویل داده می شود.
در هنگام عایق بندی منزل خود می توانید از انواع مختلفی از عایق استفاده کنید. فوم‌ها یکی از انواع متریال عایق بندی هستند که بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

انواع فوم‌ها در مرکز خرید فوم در تهران

در مرکز خرید فوم کهن عایق نوع های مختلفی از فوم وجود دارد. مثل فوم شانه تخم مرغی، فوم پلی اتیلن، فوم الاستومری، فوم پلی استایرن، فوم پلی اورتان و .. از انواع این فوم‌ها در زمینه عایق صوتی استفاده می شود.تخته های فوم، پانل های سفت و سخت هستند که می توان گفت تقریبا برای عایق کردن تمام قسمت های خانه به کار می روند. از پشت بام گرفته تا فونداسیون می توان از آن‌ها استفاده کرد.

آنها در ضخامت دیواره های بیرونی، پوشش داخلی دیوارهای زیر زمین و خیلی موارد دیگر بسیار موثر هستند.این فوم‌ها ،مقاومت حرارتی خوبی دارند، حداکثر 2 برابر عایق های دیگر هم ضخامت خود تحمل گرما را دارند و هدایت گرما را کاهش می دهند. هر کدام از فوم‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم یک سری ویژگی های خاص خودشان را دارند و در مکان های مختلف به کار می روند. در زیر به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

فوم شانه تخم مرغی در مرکز خرید فوم

فوم شانه تخم مرغی دانسیته 30

 

فوم شانه تخم مرغی یک فوم سلول باز است. این ساختار سلول باز بودن آن باعث می شود صوت را در خود جذب کند و آن را به انرژی حرارتی تبدیل نماید.
مخصوصا از این فوم در استودیوها استفاده می شود چون یک انعکاس صدای زیبایی را فراهم می کند.
همچنین این فوم را با انواع عایق های سلول بسته مثل فوم الاستومری و فوم پلی اتیلن می توان ترکیبی به کار برد و عایق صوتی را در محیط فراهم کرد.

نصب این نوع فوم بسیار راحت است، اغلب با چسب می توان آن‌ها را به دیوار متصل کرد همچنین با میخ نیز این کار امکان پذیر است.
نکته ای که باید به آن توجه شود این است که اگر قسمت زیر فوم شانه تخم مرغی از جنس پلی اتیلن باشد، هرگز نباید از چسب استفاده نمایید چون موجب سوراخ شدن پلی اتیلن می گردد.فوم شانه تخم مرغی دانسیته 30کهن عایق به عنوان یک مرکز خرید فوم این نوع فوم را به فروش می رساند.

 

فوم پلی اتیلن در مرکز خرید فوم

پلی اتیلن رولی

یکی دیگر از فوم های موجود در مرکز خرید  فوم کهن عایق، فوم پلی اتیلن می باشد.
ساختار  آن سلول بسته است و اغلب به عنوان عایق حرارتی به کار می رود. سلول های بسته آن مانع عبور رطوبت می گردند و همچنین یک عایق صوتی نیز به حساب می آید. قیمت مناسبی دارد. هم چنین به دلیل خاصیت ارتجاعی آن در بسته بندی‌ها برای جلوگیری از آسیب دیدگی نیز از آن استفاده می  شود. در بسیاری از موارد دیگر نیز کاربرد دارد که نشان دهنده‌ی این است که این فوم ویژگی های فوق‌العاده‌ای را به صورت یکجا دارد. از زیرسازی ساختمان گرفته تا لوله‌کشی‌ها و … در خانه می توانید از آن استفاده کنید.

 

فوم پلی اورتان در مرکز خرید فوم

پلی اورتان پلیمری است که از واحدهای آلی متصل به پیوندهای اورتان تشکیل شده است. پلی اورتان‌ها در دمای بالا ذوب نمی شوند. می تواند هم به صورت سلول باز باشد و هم به صورت سلول بسته از آن برای عایق بندی و مهر و موم کردن کف‌ها استفاده گردد و به عنوان عایق کف شناخته می شود. همچنین کاربردهای زیادی در زمینه های مختلف دیگر نیز دارند.علاوه بر این‌ها یک پلاستیک ایمن و سازگار با محیط زیست است، که این سازگار بودن با محیط زیست بسیار مهم می باشد. می توانید از آن برای عایق کاری های خود با خیال راحت استفاده کنید و نگران مسائل ایمنی مثل آتش سوزی و … نباشید.
در مرکز خرید فوم به راحتی می توانید به این نوع فوم برای خرید دسترسی پیدا کنید.

 

فوم عایق صوتی ارزان

 

ابر اکوستیک (فلکسی) دانسیته 30- 90*90

 شرکت کهن عایق به صورت مستقیم محصولات خود را از تولید به مصرف ارائه می دهد. و واسطه‌هایی که بر روی قیمت فوم تأثیر می گذارند حذف شده‌اند.

از آغاز به کار گروه صنعتی کهن عایق هدف مجموعه بر حذف واسطه و رساندن کالا با قیمت پایین به دست مصرف کننده بوده است.

 در قیمت فوم های عایق صوتی و حرارتی کیفیت فوم، اندازه، ضخامت و مساحت سطح مورد نظر تأثیر دارد. در سالن های کنفرانس و استودیوهای ضبط صدا که کیفیت صدا مهم است از عایق های صوتی با ضخامت بیشتر استفاده می شود. که از آلودگی های صوتی جلوگیری شود و افزایش کیفیت صدا برای ضبط دوچندان شود. گستردگی محصولات کهن عایق در فوم های صوتی و حرارتی دست شما را برای انتخاب باز نگه می دارد. همچنین مشاوره افراد با تجربه این مجموعه قبل از خرید به شما کمک می کنند که انتخاب مناسبتری داشته باشید.

 

 

 

 

دیدن محصولات در یک نگاه +مشخصات فنی + قیمت

ارزانترین فوم عایق صوتی در مرکز خرید فوم

 قیمت فوم عایق صوتی با توجه به کیفیت و کمیت مواد به کار رفته در آن بستگی دارد. با توجه به مساحتی که برای عایق صوتی در نظر دارید می توانید با مشاوران گروه صنعتی کهن عایق در ارتباط باشید و متناسب با قیمت و مقدار آلودگی صوتی محیط مورد نظر شما را انتخاب محصولات عایق کمک می کند.

کلیه محصولات شرکت کهن عایق از جمله : فوم شانه تخم مرغی، فوم هرمی، فوم حرارتی، پشم سنگ، فوم پلی اتیلن با خدمات برش فوم عایق در مرکز خرید فوم کهن عایق ارائه می شود.

برخی محصولات شرکت کهن عایق

عایق صوتی در مرکز خرید فوم

با توجه به آشنایی با فوم‌ها در این مقاله اگر خانه و محیط کار شما به اندازه کافی راحت نیست و به فکر این هستید که یک محیط آرام و بدون سروصدای اضافی را در منزل و محیط کار خود داشته باشید به مرکز خرید فوم کهن عایق مراجعه کنید. ما در این زمینه تجربه زیادی داریم و بهترین‌ها را در اختیار شما قرار می دهیم. از فوم‌ها می توانید برای عایق کاری هر حفره در هر نقطه از خانه خود استفاده کنید. هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

همچنین اگر بعد از سال‌ها قصد بازسازی منزل خود را دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این فوم‌ها در بازسازی استفاده نمایید. این فوم‌ها در ضخامت های متفاوت به فروش می رسند و شما می توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را تهیه کنید. همچنین آن‌ها را می توان روی هم قرار داد و در نهایت ضخامت مورد نظر کار شما را فراهم کرد.
همچنین می توانید برای خرید عایق صوتی مثل عایق ماینر ، عایق دیوار مشترک نیز به مراجعه کنید.

عایق کاری با فوم

چرا باید از عایق دیوار مشترک استفاده کنیم؟

در مرکز خرید فوم کهن عایق انواع فوم‌ها و عایق صوتی برای عایق کاری وجود دارد. اگر در حال ساخت و ساز یا بازسازی خانه خود هستید، می توانید اقدامات بسیار مهمی را برای کنترل سر و صدا به چندین روش مختلف انجام دهید. در حین ساخت و ساز یکی از اقدامات مقرون به صرفه برای بهبود عملکرد عایق صوتی استفاده از عایق‌ها در بین تیرچه‌ها می باشد. این عایق صدا را جذب می کند و اگر وجود نداشته باشد صدا به راحتی از دیوار عبور می کند. اگر تنها بخش کوچکی از دیوار یا سقف بدون عایق کاری بماند عملکرد کاهش صدا را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. بیشتر افراد وقتی به عایق کاری فکر می کنند مواد کرکی به ذهنشان می آید که به راحتی فشرده می شوند و همچنین پاره می گردند. در صورتی که عایق های فوم به صورت سخت و سفت می باشند که بسیار منحصر به فرد و با دوام هستند. این فوم های عایق کاری در قسمت های مختلف استفاده می شوند.

 

 

تفاوت فوم های موجود در مرکز خرید فوم کهن عایق با متریال دیگر

تفاوت اساسی که بین فوم های موجود در مرکز خرید فوم که می خرید وجود دارد این است که نسبت به عایق های سنتی سفت و سخت تر هستند. متریال آن سفت است. همین باعث می شود بعد از اینکه آن‌ها را در مکان مورد نظر قرار دادید تکان نمی خورند و تغییر شکل نمی دهند. همچنین در برابر آب و آفات مقاوم هستند. مخصوصا به دلیل این خاصیت در زیرزمین‌ها و مکان‌هایی که جانوران خزنده وجود دارد مناسب هستند. آن‌ها در اندازه های مختلف وجود دارند و می توان آن‌ها را برش داد. برخی از آن‌ها لبه هایشان به صورت پازل یکدیگر را تکمیل می کند تا اینکه به هر شکلی که بخواهیم آن‌ها را در کنار هم قرار دهیم. همچنین می توان آن‌ها را با اسپری های مخصوص روی هم چسباند.

خریداری مناسب‌ترین نوع فوم از مرکز خرید فوم

زمانی که به یک مرکز خرید فوم مراجعه می کنید باید بدانید که متناسب با نیاز خود چه فومی را باید خریداری کنید. فوم‌ها در انواع مختلف با ویژگی و کاربردهای مختلف ساخته می شوند. بعضی از آن‌ها به عنوان عایق صوتی به کار می روند در صورتی که تعدادی از آن‌ها برای عایق کاری حرارتی و برودتی استفاده می شوند. پس یکی از نکات مهم قبل از مراجعه به مرکز خرید فوم و خرید فوم این است که بدانید فوم مورد نظر در چه زمینه ای کاربرد دارد و به درد کار ما می خورد یا خیر.

شما می توانید مطالب کهن عایق را در سایت ویرگول مشاهده فرمایید.

مشاوره رایگان

6 thoughts on “مرکز خرید فوم

  1. امید میگوید:

    سلام برای عایق بندی صوتی پمپ اب چه عایقی را پیشنهاد میکنید؟

    • Kamali zadeh میگوید:

      سلام وقت به خیر برای عایق پمپ اب بهتر است یک جعبع درست کنید که هر چی فضا کوچکتر باشد کنترل صدا بهتر می شود از فوم شانه تخم مرغی داخل باکس استفاده کنید البته باید با یک نجار صحبت کنید این جعبه را درست کند ما یک فیلم راجب این موضوع داریم در آپارات این هم می تونید مشاهده کنید.
      https://www.aparat.com/v/W6lXj

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگه برای عایق‌ فضای کاری خود به مشاوره آنلاین احتیاج داری، کلیک کن !
بزن بریم !
توی این فرم میتونی اطلاعات مختصری از ابعاد فضای مورد نظرت رو وارد کنی تا بلافاصله راهنمایی لازم برات ارسال بشه
اشتراک در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه سایت ما می توانید از ما کد تخفیف بگیرید!
سیاست حفظ حریم خصوصی. این اطلاعات هرگز با کسی به اشتراک گذاشته نمی شود
مشترک شوید!
اگه برای عایق‌ فضای پر سروصدا به مشاوره آنلاین احتیاج داری، کلیک کن !
بزن بریم !
توی این فرم میتونی اطلاعات مختصری از ابعاد فضای مورد نظرت رو وارد کنی تا بلافاصله راهنمایی لازم برات ارسال بشه
اشتراک در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه سایت ما می توانید از ما کد تخفیف بگیرید!
سیاست حفظ حریم خصوصی. این اطلاعات هرگز با کسی به اشتراک گذاشته نمی شود
مشترک شوید!
اگه برای عایق‌ فضای هنری به مشاوره آنلاین احتیاج داری، کلیک کن !
بزن بریم !
توی این فرم میتونی اطلاعات مختصری از ابعاد فضای مورد نظرت رو وارد کنی تا بلافاصله راهنمایی لازم برات ارسال بشه
اشتراک در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه سایت ما می توانید از ما کد تخفیف بگیرید!
سیاست حفظ حریم خصوصی. این اطلاعات هرگز با کسی به اشتراک گذاشته نمی شود
مشترک شوید!
اگه برای عایق‌ فضای ورزشی به مشاوره آنلاین احتیاج داری، کلیک کن !
بزن بریم !
توی این فرم میتونی اطلاعات مختصری از ابعاد فضای مورد نظرت رو وارد کنی تا بلافاصله راهنمایی لازم برات ارسال بشه
اشتراک در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه سایت ما می توانید از ما کد تخفیف بگیرید!
سیاست حفظ حریم خصوصی. این اطلاعات هرگز با کسی به اشتراک گذاشته نمی شود
مشترک شوید!
اگه برای عایق‌ استودیوت به مشاوره آنلاین احتیاج داری، کلیک کن !
بزن بریم !
توی این فرم میتونی اطلاعات مختصری از ابعاد استودیوی خودت رو وارد کنی تا بلافاصله راهنمایی لازم برات ارسال بشه
اشتراک در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه سایت ما می توانید از ما کد تخفیف بگیرید!
سیاست حفظ حریم خصوصی. این اطلاعات هرگز با کسی به اشتراک گذاشته نمی شود
مشترک شوید!
اگه برای عایق‌ ماینر به مشاوره آنلاین احتیاج داری، کلیک کن !
بزن بریم !
توی این فرم میتونی اطلاعات مختصری از دستگاه خودت رو وارد کنی تا بلافاصله راهنمایی لازم برات ارسال بشه
اشتراک در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه سایت ما می توانید از ما کد تخفیف بگیرید!
سیاست حفظ حریم خصوصی. این اطلاعات هرگز با کسی به اشتراک گذاشته نمی شود
مشترک شوید!