نحو سفارش

شما می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

محصول را به سبد محصولات اضافه می کنید و ادامه خرید را انجام می دهید . وقتی خرید شما تمام شد حالا مشاهده فاکتور و سبد خرید را که بزنید می توانید همه خرید خودتان را در یک فاکتور ببینید و آنجا اگر چیزی را دوبار سفارش دادید که دستتون خورده می توانید، پاک کنید وقتی از خرید مطمن شدید می توانید تسویه را بزنید حالا هم می توانید از درگاه پرداخت این کار را انجام دهید هم از طریق کارت به کارت.

برای ما فرقی نمی کند مهم این است که شما کدام را راحت هستید در هر صورت ما بعد از اینکه خرید شما تمام شد در واتس آپ به شما پیام می دهیم ( اگر کمی عجله دارید و یا دوست دارید شما پیش دستی کنید و کار سریع تر انجام بشود می توانید به شماره 09927076258 یک پیام بدیدهید و اسم و شماره سفارش را به همکاران ما بدیهید تا آنها در ساعت کاری به پیام شما پاسخ بدهند.

چرا ساعت کاری:

چون ما هم مثل شما دوستان ،احتیاج به استراحت داریم پس اگر خارج از ساعت کاری پیام دادید نگران نباشید فردا که سر کار آمدیم حتما به پیام شما پاسخ می دهیم.

اگر به صورت کارت به کارت خرید انجام دادید حتما فیش واریزی را برای ما در تلگرام و یا ایمیل kaa.architectsgroup@gmail.com  ارسال فرمایید.

باز اگر سوالی داشتید حتما کانال آپارات ما را ببینید و یا داخل سایت ما یک چرخی بزنید چرا که بعد از چند سال تجربه ما سعی کردیم همه سوالات و تجربه های خودمان را به شما صادقانه ارائه دهیم، پس با کمی تفحص و جستجو در سایت کهن عایق پاسخ سوالات خودتان را راحت می توانید پیدا کنید در صورتی که نتوانستید  انتخاب محصول متناسب با نیاز خود به مورد بر خوردید حتما حتما به ما پیام بدهید تا بتونیم با کمک هم یک محصول را انتخاب کنید. مهم انتخاب درست است فروش یک بهانه ای است که ما بتوانیم دوستان خوبی مثل شما را در کنار خود داشته باشیم.